Redan w listopadzie mocno przyspieszył

O 23% do 43 mln zł wzrosły w listopadzie br. licząc r./r. obroty Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket. Wysoka dynamika przychodów została osiągnięta zarówno w segmencie dyskontowym oraz fashion. Zarząd Redan S.A. liczy na udaną sprzedaż w grudniu.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych w listopadzie obrotów, zarówno w segmencie dyskontowym i modowym. Bardzo dobrą passę kontynuowała sieć TextilMarket, która w minionym miesiącu poprawiła sprzedaż licząc r./r. o ponad jedną czwartą, przy utrzymaniu powierzchni handlowej, praktycznie na poziomie z 2012 roku. Jednocześnie segment fashion odrobił w listopadzie obroty utracone w poprzednim miesiącu.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu
Redan S.A. – „To dobry prognostyk na udaną grudniową sprzedaż, która ze względu na sezonowość ma kluczowe znaczenie w branży”.
Narastająco przez 11 miesięcy przychody Grupy Redan sięgają 410,7 mln zł, czyli 7,5% więcej niż rok wcześniej. Na koniec listopada powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,5 tys. m2, co oznacza 1,4% przyrost r./r.
„Segment dyskontowy stanowi silny fundament do budowania wyniku w tym roku.” – podkreślił Bogusz Kruszyński. Sieć TextilMarket w listopadzie osiągnęła obroty w wysokości 21,4 mln zł, czyli
o 27% większe niż przed rokiem. Sprzedaż od stycznia do listopada br. wynosiła 210,5 mln zł i była wyższa o ok. 7% r./r. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec listopada składała się z 283 sklepów o łącznej powierzchni 61,6 tys. m2, co oznacza przyrost o niecałe 1%.
„W segmencie modowym dobra sprzedaż uzyskana w listopadzie potwierdziła, że przygotowana kolekcja jesienno/zimowa odpowiada na potrzeby klientów. W minionym miesiącu, kiedy sklepy były już prawidłowo zatowarowane, osiągnęliśmy znaczącą poprawę obrotów. Były one wyższe o 20% licząc r./r. i o 14,5% licząc m./m. W znaczącej poprawie z pewnością pomogły również prowadzone działania wspierające sprzedaż.” – powiedział Wiceprezes Redan S.A. W sieci modowej sprzedaż
w listopadzie poprawiła się o 20% r./r. do 21,5 mln zł. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 13% wzrost względem listopada 2012 r. Narastająco, od stycznia do listopada br., przychody ze sprzedaży artykułów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 200,2 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% r./r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 25,2 mln zł, czyli 37% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec listopada 2013 r. wyniosła 38,9 tys. m2, co oznacza wzrost r./r. o ok. 2%.
***
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei
i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll
i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych