Mumio przejmuje salon Play

Przejście Mumio do Play to duże wydarzenie. Dopiero styczeń, a już mamy transfer roku. artegence stanęła przed ogromnym wyzwaniem wprowadzenia Mumio w przestrzeń digitalową. Jako, że internet jest bardziej o rzeczywistości, agencja postanowiła dosłownie potraktować obietnicę ze spotu TV, w którym Mumio zapowiada w salonie serię prób do nowego spektaklu.
Na jeden dzień warszawski punk sprzedaży Play zamienił się w scenę Mumio. Ukryte kamery śledziły na żywo spektakl, w którym ucharakteryzowani członkowie grupy wciągali klientów Play w absurdalne sytuacje.
„Od początku wiedzieliśmy, że nie chodzi nam o kreowanie jednorazowych bodźców wywołujących jednorazowe emocje wśród „wkręcanych” klientów. To klienci swoim sposobem bycia, wpływali na charakter każdej sceny. Abstrakcyjne poczucie rzeczywistości reprezentowane przez MUMIO opiera się głównie na niuansach, pojedynczych sytuacjach, strzępkach zdań, które wybrzmiewają dopiero
w szerszym kontekście. Dlatego bardzo ważne było dla nas rozmieszczenie kamer i mikrofonów tak, aby uzyskać jak najlepszy materiał nie zdradzając się przed klientami. Zdecydowaliśmy się na użycie GoPro, które znajdują się w ofercie sieci oraz zdalnie sterowanych kamer, dzięki którym mieliśmy kontrolę kadru live. Mikrofony ukryte były w stanowiskach obsługi, w długopisach oraz bezpośrednio na aktorach.” – mówi Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny artegence.
Akcja trwała nieustannie przez cały czas działania salonu. Podczas zdjęć powstało 110 godzin materiału wideo.

Poniżej link do materiału.

Seria filmów, które powstały w wyniku akcji, dostępna będzie na specjalnym kanale Youtube Play. Kolejne odcinki będą prezentowane już pod koniec stycznia.

Twórcy:
Kreacja: artegence
dyrektor kreatywny: Mateusz Felsmann
kreatywni: Radek Błoński, Tomek Popowski, Łukasz Schaefer
client service: Mariusz Graca, Magda Bauer
Obsada: Mumio, Katarzyna Żyżelewicz, Marek Świder
Produkcja: Koi Studio
zdjęcia: Jakub Burakiewicz
montaż: Rafał Listopad
dźwięk na planie i udźwiękowienie: Radosław Ochnio
zdjęcia making of: Barbara Kaja Kaniewska
scenografia: Katarzyna Pielużek
rekwizyty: Natalia Mleczak
asystent rekwizytora: Alicja Kruk
charakteryzacja: Ewa Drobiec

asystent charakteryzatora: Daria Siejak

kostiumy: Emilia Czartoryska
asystent kostiumografa: Aleksandra Mrozińska
kierownik planu: Maciej Besztak
kierownik produkcji: Marcin Łuczaj
asystenci kamer: Radek Matulka (ATM), Marcin Mikołajczyk (ATM), Andrzej Szulc
sekretariat planu: Aneta Groszyńska
asystent produkcji: Emilia Śniegoska
producent: Agnieszka Dziedzic
post-produkcja: Studio Orka

artegence jest agencją reklamową, specjalizującą się we wdrażaniu kompleksowych rozwiązań marketingowych w mediach interaktywnych. Istnieje od 1995 r., czyli praktycznie od początku internetu komercyjnego w Polsce. www.artegence.com. Od maja 2013 r. artegence jest częścią grupy efigence.

Osoba kontaktowa: Olga Sarzyńska, Communication Manager, M: 508 020 188, [email protected]

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych