Getin Noble Bank laureatem nagrody za najlepszy biuletyn firmowy

Kwartalnik pracowników Getin Noble Banku GO! zajął drugie miejsce w ogólnopolskim konkursie na najlepszy biuletyn firmowy 2013 roku. GO! został laureatem nagrody głównej w kategorii biuletyn wewnętrzny. Organizatorem Konkursu Biuletynów Firmowych jest agencja doradcza i wydawnicza Agape.

Celem Konkursu Biuletynów Firmowych jest nagrodzenie firm, które poprzez sprawne wykorzystanie narzędzi dziennikarskich, edytorskich i graficznych, tworzą profesjonalne i angażujące publikacje, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Zgłoszenia są oceniane przez jury złożone z ekspertów wydawniczych, specjalistów ds. komunikacji, grafików oraz dziennikarzy. Każdy z biuletynów może uzyskać maksymalnie 200 punktów. Publikacja Getin Noble Baku GO! zdobyła aż 192,62 punktów, co zapewniło jej drugie miejsce na podium oraz tytuł laureata w kategorii najlepszy firmowy biuletyn wewnętrzny.

– GO! to dla nas ważne narzędzie komunikacji wewnętrznej. Dzięki niemu docieramy bezpośrednio do ponad 6 tysięcy pracowników. Nagroda w Konkursie Biuletynów Firmowych to dla nas duża radość i dodatkowa satysfakcja z wykonywanej pracy. To również potwierdzenie, że tworzymy magazyn, który jakością i wysokim poziomem publikowanych treści wyróżnia się na tle innych biuletynów firmowych w całej Polsce – mówi Wojciech Sury, Dyrektor Biura Public Relations Getin Noble Bank.

Redakcję kwartalnika GO! tworzą pracownicy różnych działów, którzy dodatkowo spełniają się w roli dziennikarzy magazynu firmowego, tworząc materiały i pisząc artykuły do publikacji. Z ramienia wydawcy (Biura Public Relations Getin Noble Bank) projekt koordynuje Katarzyna Kubat-Eijeriks – redaktor naczelna GO!. Za skład, produkcję i kolportaż odpowiada współpracująca z Bankiem agencja content marketingowa Fast Forward Communication.

− Możliwość opracowywania GO! to dla nas ogromne wyróżnienie. Miło nam, że po raz kolejny nasza wspólna praca została doceniona. Nagroda jest dla nas motywacją, aby magazyn stawał się jeszcze lepszy i skutecznie realizował swoje cele − mówi Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający FFW Communication.

Szczegółowe informacji na temat konkursu znajdują się na stronie organizatora: www.agape.com.pl. Przykładowy numer nagrodzonego kwartalnika GO! można obejrzeć tutaj.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych