PR: łatwiejszy dostęp do mediów regionalnych i lokalnych

Dzięki umowie, jaką zawarły Grupa Polskapresse i netPR.pl, powstał szybszy i bardziej skuteczny kanał komunikacji pomiędzy firmami a mediami regionalnymi i lokalnymi. Informacje i materiały prasowe z kilkuset firm i instytucji, komunikujących się za pośrednictwem rozwiązań netPR.pl, trafią bezpośrednio do systemu redakcyjnego mediów prasowych i internetowych wydawnictwa.

Dziennikarze i redaktorzy 10 dzienników regionalnych, 90 tygodników lokalnych oraz ponad 40 serwisów internetowych Grupy Polskapresse będą mieli łatwiejszy dostęp do najnowszych informacji z firm, które korzystają z oferowanej przez netPR.pl usługi internetowego biura prasowego. Dzięki integracji systemów informacje prasowe, wraz z załączonymi zdjęciami i multimediami, pojawią się w systemie redakcyjnym wydawnictwa nawet w kilka minut po skierowaniu ich do upublicznienia.

Projekt, który uruchomiliśmy z Grupą Polskapresse, ułatwi organizacjom budowanie strategii komunikacji uwzględniającej nie tylko media ogólnopolskie, ale też regionalne i lokalne. Nasze rozwiązania wybierane są przez PR-owców mających świadomość, że zmiany zachodzące w mediach nie mogą pozostawać bez wpływu na narzędzia, którymi posługują się w swojej pracy. Z pewnością bardzo szybko skorzystają z nowych możliwości – mówi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl. – Jestem przekonany, że dostarczane przez nich informacje i materiały będą pomocne w codziennej działalności operacyjnej lidera na rynku mediów regionalnych i lokalnych, a także poważnego gracza w polskim Internecie – podsumowuje.

Więcej informacji na temat biur prasowych w technologii netPR.pl znajduje się na stronie www.netpr.pl.

Więcej informacji na temat Polskapresse znajduje się na stronie www.polskapresse.pl.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych