Getin Bank laureatem Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012

Getin Bank po raz kolejny znalazł się wśród laureatów IX edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012. Spółka awansowała na 3. miejsce wśród banków w kategorii marek ocenianych według wartości.

Wartość marki Getin Bank została wyceniona na 760,1 mln zł, co wskazuje na wzrost o 13% w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia i awans z 4. miejsca w kategorii Bank. Wysoka nota w rankingu potwierdza stabilną pozycję biznesową spółki oraz dużą wartość, jaką niesie ze sobą marka Getin Bank.

W rankingu marek ocenianych według wartości, który uwzględniał wszystkie branże Getin Bank zajął 14. pozycję, awansując o dwa miejsca w stosunku do zestawienia
z 2011 roku. Bank sukcesywnie podnosi wartość swojej marki, efektywnie realizując strategię budowy uniwersalnej i przyjaznej klientom instytucji finansowej.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 został przygotowany na podstawie danych finansowych i badań konsumentów przeprowadzonych przez dziennik Rzeczpospolita, firmę doradczą Akropolis Advisory i firmę badawczą AC Nielsen. Wartość marek oszacowano według metody hipotetycznych opłat licencyjnych dla danych marek, ustalonych w relacji do przychodów ze sprzedaży netto. W przypadku banków uwzględniono wpływy z tytułu odsetek, opłat i prowizji dla klientów detalicznych. Dokładnej ocenie poddano 330 marek, których łączna wartość przekroczyła 57 mld zł.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych