Getin Bank wprowadza kredyt gotówkowy „Spłatka” i startuje z kampanią promocyjną niskich rat spłacanych jak z płatka

Getin Bank przygotował nową ofertę kredytu gotówkowego „Spłatka” – jej wprowadzeniu będzie towarzyszyć szeroka kampania w telewizji oraz prasie, która potrwa od 24 sierpnia do 19 września. „Spłatka” to nie tylko jesienna promocja produktowa – to także specjalnie wydzielona w portfolio Getin Banku oferta kredytowa. Kredyt „Spłatka” promowany jest spotem telewizyjnym, po raz kolejny przygotowanym przez agencję kreatywną Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest,
w działania PR zaangażowana jest agencja Rc2.

 

Koniec lata i początek jesieni to czas, kiedy większość z nas potrzebuje dodatkowego zastrzyku gotówki. Getin Bank wchodzi w ten okres z zupełnie nową ofertą kredytów gotówkowych i specjalnie przygotowaną ogólnopolską kampanią reklamową. Dla wszystkich osób, które jesienią czekają większe wydatki związane z zakupem wyprawki szkolnej dla dzieci, pomocy naukowych dla studenta czy chciałyby po prostu kupić nowy komputer, Getin Bank właśnie teraz przygotował promocję kredytu gotówkowego „Spłatka”, którego spłata pójdzie nam jak z płatka. Od 1 sierpnia do 30 września Getin Bank obniżył oprocentowanie dla kredytów w kwocie od 500 do 5000 zł. Okres spłaty wynosi od 3 miesięcy aż do 4 lat. Niskie oprocentowanie (8,7 proc.), brak prowizji oraz uproszczone formalności związane
z uzyskaniem kredytu sprawiają, że wszystkie wydatki będą łatwiejsze.

 

Spot reklamowy przedstawia zupełnie nową koncepcję Getin Banku na kredyt gotówkowy. „Spłatka” to nie tylko nazwa jesiennej promocji to specjalnie wydzielony
w naszej ofercie produkt, który będzie dostępny także w przyszłości –
mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu w Getin Noble Banku.

 

W koncepcie kreatywnym kampanii podkreślono cechy charakterystyczne produktu, które odzwierciedla również nazwa „Spłatka”: mały kredyt, mała rata, a spłaca się łatwo jak
z płatka. Uproszczone formalności i atrakcyjne warunki cenowe to główne atuty kredytu do
5 000 zł.

 

Kampanię promuje spot reklamowy, nawiązujący stylistyką do poprzednich reklam Getin Banku. Tym razem pojawiają się jednak nowe postacie, a Piotr Fronczewski występuje w roli komentatora. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Bardzo. Kampania telewizyjna będzie obecna w TVP, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Zaplanowano także działania w prasie (dzienniki opinii, prasa kolorowa oraz TV guidy). Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a w działania PR zaangażowana jest agencja Rc2.

 

 

METRYCZKA SPOTU:

Hasło reklamowe: Mała rata spłaca się łatwo – jak z płatka!
Klient: Getin Noble Bank SA
Agencja: Bardzo
Branża: finansowa
Typ kampanii: produktowa
Termin: 24/08-19/09
Dom mediowe: Media Vest
Dom produkcyjny: Film Reactor
Manager projektu: Jerzy Prokopczak
Art director: Wiktor Pietrzak
Copywriter: Hubert Stadnicki
Account: Paulina Górniewicz
Scenariusz: Hubert Stadnicki
Reżyseria: Łukasz Jaworski
Zdjęcia: Tomek Naumiuk
Montaż: Rafał Listopad
Operator: Tomasz Naumiuk

* * *

 

Getin Noble Bank – drugi największy polski bank

 

Getin Noble Bank SA, należący do najbardziej dynamicznie rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, to największy ogólnopolski bank stworzony od podstaw przez polski prywatny kapitał.

  • Lider rynku – Getin Noble Bank jest obecnie 3-cią największą polską instytucją finansową pod względem przychodów ze sprzedaży i 2-gim największym pod względem aktywów bankiem z większościowym kapitałem polskim.
  • Silna marka- w grudniowym rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, Getin Bank zajął 4. miejsce w branży finansowej i 16 wśród wszystkich polskich marek. Wyprzedził nie tylko liczne banki, ale też marki takie jak Wedel, Żywiec, LOT czy Lotto.
  • Najwyższa jakość produktów i uniwersalna oferta – Getin Noble Bank, jako jedyny, zdobył aż 4 nagrody główne w XVI edycji prestiżowego rankingu „50 największych banków
    w Polsce 2011”. Bank triumfował w kategorii „banki uniwersalne”, „banki hipoteczne”, „banki samochodowe” oraz „banki internetowe”.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych