„Negocjatorzy” – kolejna odsłona kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” ING Życie

Ona cały czas namawia swojego partnera na badania profilaktyczne, bo przecież go kocha i martwi się
o niego. On nie widzi powodu, dla którego miałby się badać, skoro nic mu nie dolega i dobrze się czuje.
Zaczynają się więc negocjacje – ona obiecuje, że nie będzie tyle mówiła i pytała ciągle czy wygląda grubo, a on w zamian za sprawdzenie stanu swojego zdrowia może zyskać dodatkowe korzyści.
W duchu damsko-męskich negocjacji powstały spoty reklamowe do kolejnej odsłony kampanii ING Życie „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”.
ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
INFORMACJA PRASOWA

Warszawa, 4 października 2013 r.

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej ubezpieczenie na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie.
Jej idea oparta jest na damsko-męskich negocjacjach, podczas których kobiety mogą wynegocjować przebadanie się mężczyzn, w zamian za to, że i one zrobią coś dla swoich partnerów. Zgodnie z koncepcją całej kampanii spoty reklamowe są utrzymana w tonie negocjacji, w celu zachęcenia obu stron do dbania
o swoje zdrowie i korzystania z badań profilaktycznych. Poprzez oryginalną kampanię ING Życie chce pokazać, że nie można bać się choroby nowotworowej, trzeba natomiast odważnie podejmować działania pozwalające wykryć ją we wczesnym etapie, aby zwiększyć szanse na jej wyleczenie.

Z przeprowadzonych przez nas analiz wynika, że kobiety nie boją się rozmawiać o raku, prezentują racjonalne podejście i aktywnie podejmują działania profilaktyczne. Inaczej natomiast podchodzą do tematu mężczyźni – przeważnie są bardziej wycofani z dyskusji na ten temat. Chcemy więc namówić płeć piękną, aby zadbała
o zdrowie swoich mężczyzn i zachęciła ich do systematycznych badań. Ale wiemy, że zachęta musi być skuteczna. Proponujemy więc, żeby kobiety zaoferowały, że zrobią coś dla panów, w zamian za wykonanie badań profilaktycznych – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie.

Informacje o kampanii:
4 października startuje kampania telewizyjna obejmująca 3 spoty – 30” i 15”. Każdy z nich promuje profilaktykę nowotworową oraz informuje o ubezpieczeniu na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP, TVP Info, Polsacie, TVN, Discovery. Kampania została zrealizowana przez agencję Brasil, nowego partnera ING Życie.

Za realizację kampanii dla ING Życie odpowiada:
Kreacja: Brasil
Spot reklamowy: Brasil
Dom produkcyjny: Film Produkcja
Zakup mediów: Lowe Media
Media Relations: Multi Communications
ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Kontakt:
Marta Pokutycka-Mądrala, T: 607 629 812, E: [email protected]
Marta Ziemska, T: 602 461 945, E: [email protected]

ING Towarzystwo Ubezpieczeń a Życie S.A. rozpoczęło działalność w Polsce 2 sierpnia 1994 roku na podstawie zezwolenia Ministra Finansów. Założycielem i jedynym akcjonariuszem Towarzystwa jest ING Continental Europe Holdings B.V. Obecnie Towarzystwo należy do czołówki towarzystw ubezpieczeniowych.

ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. należy do Grupy ING – międzynarodowej instytucji finansowej prowadzącej działalność w zakresie ubezpieczeń, bankowości oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach, zarządzając aktywami ponad 85 milionów Klientów. Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych klientom indywidualnym, firmom oraz instytucjom.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych