Ruszył konkurs Alior Trader – do wygrania 200 000 zł

2 czerwca wystartował konkurs inwestycyjny Alior Banku, skierowany do osób inwestujących na ryku walutowym. Łączna pula nagród wynosi 200 000 złotych, a na zwycięzcę, który osiągnie najwyższy zwrot z inwestycji, czeka aż 100 000 złotych. Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa w Internecie i telewizji.

Aby wziąć udział w konkursie i stanąć do rywalizacji w zmaganiach o nagrodę główną (100 tysięcy złotych) i nagrody rzeczowe (co tydzień do wygrania smartfony Sony Xperia Z), należy posiadać lub założyć rachunek Alior Trader i wypełnić krótki formularz rejestracyjny na stronie www.trader.aliorbank.pl.

Nagrody można zdobyć inwestując na rynku walutowym za pośrednictwem platformy Alior Trader, która umożliwia wybór ponad 220 instrumentów finansowych lub skutecznie polecając udział w konkursie znajomym. Zwycięzcą zostanie gracz, który najlepiej dostosuje swoją strategię oraz portfel inwestycyjny do szybko zmieniających się warunków rynkowych i tym samym uzyska najwyższy zwrot z inwestycji w okresie między 2 czerwca a 5 lipca 2013 roku. Co ważne,
do konkursu można dołączyć w dowolnym momencie jego trwania.

Konkurs inwestycyjny Alior Trader jest wspierany przez kampanię reklamową, prowadzoną
w Internecie i telewizji.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej został przygotowany 15-sekundowy spot reklamowy, który można oglądać w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych (biznesowych, sportowych i motoryzacyjnych), m.in. w: TVN24, Polsat News, TVN Turbo, Polsat Sport, Canal+Sport, Orange Sport, TVP Sport, Discovery, National Geographic, BBC Knowledge, Comedy Central, History, CBS Action, Discovery World, Nat Geo Wild. Spot jest również dostępny na kanale YouTube Alior Banku – link.

Na potrzeby kampanii internetowej udostępniona została strona www.trader.aliorbank.pl/, gdzie znajdują się szczegóły dotyczące konkursu, platformy Alior Trader oraz informacje na temat rynku Forex. Na stronie dostępny jest także ranking online, przedstawiający wyniki najlepszych graczy w ujęciu dziennym, tygodniowym i ogólnym. Ponadto reklamy informujące o konkursie
są obecne na popularnych portalach oraz w serwisach internetowych, poświęconych tematyce biznesowej i rynków finansowych.

Kampania potrwa do 16 czerwca br. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiada Agencja PZL, a za kreacje internetowe – agencja Sympatico. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.

Więcej informacji, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: www.trader.aliorbank.pl/

***
Kontakt dla mediów:

Dariusz Kozdra, United PR – [email protected], kom 600 200 538
Julian Krzyżanowski, Rzecznik prasowy, Alior Bank – [email protected], kom 782 892 258

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych