Otwarcie konta w Nordea Bank Polska w 100% online

Nordea Bank wprowadza możliwość otwarcia konta dla klientów indywidualnych bez konieczności oczekiwania na kuriera, czy wizyty w placówce bankowej. Od maja 2013 roku klient indywidualny może otworzyć konto przez Internet potwierdzając wolę zawarcia umowy rachunku poprzez autoryzację przelewem z innego banku.

Przelew z innego banku jest możliwy w dwóch formach – przelewu standardowego, jak również e-Płatności, która pozwala na bardzo sprawną weryfikację danych klienta i skrócenie czasu zakładania konta do minimum. W ten sposób Nordea, wykorzystując możliwości technologiczne i legislacyjne odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów.

Wdrożenie nowego sposobu otwarcia konta to kolejny krok w kierunku upraszczania dostępu do oferty produktowej. Od 1 maja 2013 roku bank można logować się do systemu bankowości elektronicznej za pośrednictwem hasła statycznego.

Procedura zakładania rachunków jest bardzo prosta. Klient, wypełniając wniosek o otwarcie rachunku na stronie internetowej, wybiera opcję potwierdzenia umowy przelewem bankowym standardowym lub ePłatnością. W przypadku rekomendowanej przez bank ePłatności, klient na końcu wniosku o otwarcie rachunku wybiera jedynie ikonkę banku, w którym ma obecnie konto. System automatycznie przenosi go do strony logowania tego banku (tak samo jak przy dokonywaniu płatności w sklepach internetowych). Po zalogowaniu się do banku, klient otrzymuje już automatycznie uzupełnioną formatkę przelewu na 1 zł, którą wystarczy jedynie zatwierdzić. Po otrzymaniu płatności, bank weryfikuje dane nadawcy z danymi we wniosku. Jeśli są one zgodne – rachunek zostaje otwarty i aktywowany. Dane do logowania przekazywane są klientowi elektronicznie e-mailem i SMS-em.

W przypadku standardowego przelewu, klient samodzielnie zleca przelew w swoim dotychczasowym banku, a czas jego realizacji jest zależny od sesji przelewów Elixir. Zarówno w jednym, jak i drugim przypadku klient otrzymuje spersonalizowaną umowę rachunku bankowego w bezpiecznym połączeniu z bankiem, już za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej w zakładce Poczta wewnętrzna. Umowa dostępna jest od razu podczas pierwszego logowania.

Z nowego rozwiązania w Nordea Bank Polska mogą skorzystać klienci, którzy posiadają już konto bankowe w jakimkolwiek innym banku na terenie Polski. W przypadku klientów, którzy chcą założyć swoje pierwsze konto bankowe lub tych, którzy nie chcą skorzystać z elektronicznej, formy zawierania umowy, Nordea umożliwia zawarcie umowy rachunku w dowolnym oddziale banku lub w każdym innym dogodnym dla siebie czasie i miejscu w obecności kuriera.

Więcej informacji:
Joanna Krawczyk-Golba tel. +58 669 12 36
Sławomir Ronkowski (dyrektor) tel. +58 669 12 32
Departament Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska SA

One Response to “Otwarcie konta w Nordea Bank Polska w 100% online”

  1. Eliksir pisze:

    To dobrze że banki uproszczają ludziom życie

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych