Relacje zaczynamy od uśmiechu – druga odsłona kampanii wizerunkowej Nordea Bank Polska

Od stycznia 2013 roku rozpoczyna się drugi etap kampanii wizerunkowej Nordea Bank Polska.
Zgodnie z nową strategią Nordea stawia na budowanie relacji z klientami, oferując im pełen zakres produktów wspartych profesjonalnym doradztwem.
Kontynuacją kampanii rozpoczętej w grudniu 2012 roku jest nowy spot reklamowy, wprowadzający hasło: „Relacje zaczynamy od uśmiechu”. Podkreślamy w nim również korzyści z długoterminowego oszczędzania, które w istotny sposób może zapewnić bezpieczeństwo finansowe na przyszłość.
Wdrażana obecnie strategia banku relacyjnego jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Nordea chce wspierać klientów w podejmowaniu najważniejszych decyzji finansowych. W 2012 roku bank przeprowadził z sukcesem restrukturyzację sieci sprzedaży i obecnie koncentruje się na optymalnym wykorzystaniu oddziałów doradczych. Są to komfortowo wyposażone placówki, w których klient może spotkać się z doradcą osobistym i porozmawiać o produktach bankowych, zabezpieczeniu rodziny czy też inwestycjach na przyszłość.
Bank pracuje również nad udoskonalaniem bankowości internetowej i mobilnej, których popularność znacznie wzrosła w Polsce w okresie minionych 2 lat.
„Jesteśmy w trakcie transformacji banku. W 2012 roku ogłosiliśmy nową strategię bazującą na idei bankowości relacyjnej. Zakończyliśmy też trudny dla organizacji proces redukcji personelu i zmniejszyliśmy liczbę placówek. Nasz obecny model działania koncentrować się będzie zdecydowanie bardziej na potrzebach klienta, a nie na sprzedaży produktu. Mamy ambicje być dla naszych Klientów partnerem w finansach i wsparciem przy podejmowaniu ważnych wyborów związanych w tym obszarze.” – mówi Sławomir Żygowski, prezes Zarządu Nordea Bank Polska.
Kampania prowadzona jest w stacjach ogólnopolskich, a także w licznych stacjach tematycznych, prasie oraz w wybranych portalach internetowych. Ponadto są prowadzone działania w wyszukiwarce Google i na Facebooku, a do wsparcia przygotowano dedykowany landing page, pod adresem www.bankrelacji.nordea.pl.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych