Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie

To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej atrakcyjną ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

Nowa oferta i wspierająca ją kampania to kontynuacja naszych działań promujących oszczędzanie. Polskie społeczeństwo jest w dużej mierze zorientowane na konsumpcję a jednocześnie wykazuje się sporym sprytem zakupowym wynikającym z tego, że Polacy nie lubią przepłacać. Zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze cieszą, ale są oszczędnością pozorną. Prawdziwie zaoszczędzonymi pieniędzmi staną się dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W pułapkę iluzji oszczędzania wpadają bohaterowie naszych spotów i stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja „Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie” -powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W rolę bohaterów spotów reklamowych ING Banku Śląskiego wcieliła się między innymi znana i lubiana aktorka Agata Kulesza, odgrywając sceny dość powszechne w wielu domach. Stają się one pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjałem do oszczędzania.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1) „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 września 2012;
oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.

2) „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

oferta nowego konta oszczędnościowego, które można otwierać od 24 września 2012 do 31 grudnia 2012;
oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki aż do kwoty 500 tys zł;
oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 23 stycznia 2013.

Tytuł kampanii: “Tylko tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie”.

Czas trwania kampanii: od 30.09.2012 do 18.11.2012.

Narzędzia:

TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
internet: serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach;
prasa: tygodniki opinii i miesięczniki;
kina;
wizualizacja oddziałów: wyklejki witryn, plakaty, ulotki.

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne:

zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów Banku;
dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.

Nowy spot dostępny w serwisach Facebook i You Tube: www.youtube.com/watch?v=xVvRT_BTsC4

Pełny komunikat w biurze prasowym

Joanna Majer – Skorupa
[email protected]
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 32 357 81 84

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych