GutPR wybiera Najładniejszą Placówkę Bankową 2012

W ostatnich dniach ruszył plebiscyt na „Najładniejszą Placówkę Bankową 2012” organizowany przez Banking-Magazine. Działaniami komunikacyjnymi dla tej akcji zajmie się agencja GutPR – jeden z partnerów plebiscytu.
Organizowany przez Banking-Magazine konkurs “Najładniejsza placówka bankowa 2012” ma na celu wyłonienie najbardziej oryginalnej pod względem architektonicznym oraz wizualnym wystrojem wnętrza, stacjonarnej placówki/oddziału bankowego, zlokalizowanego na terytorium Państwa polskiego. O ostatecznym wyniku zadecydują internauci w głosowaniu na nominowane przez jury konkursu wyróżniające się placówki bankowe. W skład jury wchodzą: architekci, historyk sztuki, przedstawiciele mediów: Gazety Wyborczej, serwisu o reklamie AdMonkey.pl i Banking-Magazine.pl, analityk Open Finance oraz Rafał Tomkowicz – Prezes Zarządu spółki Sfera Finansów i Dyrektor ds. PR w agencji GutPR Hanna Gehrke-Gut.
Partnerami konkursu są: Kabarowski Misiura Architekci, agencja GutPR oraz sfera-finansow.pl.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych