Plast – Box SA stale zwiększa sprzedaż

W I półroczu 2012 roku spółka Plast – Box SA zanotowała blisko 28 % wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Równocześnie osiągnięto poprawę wskaźników rentowności i efektywności gospodarowania. Sukces przedsiębiorstwa wynika przede wszystkim z realizacji długookresowej strategii, zakładającej duże inwestycje i stały wzrost aktywności na rynkach w całej Europie.

Decydujące znaczenie dla rozwoju spółki Plast – Box SA ma konsekwentna realizacja długoterminowej strategii, polegającej na oferowaniu sprawnej obsługi klientów i wysokiej jakości nowoczesnych produktów. Wykorzystując potencjał oraz pozycję na rynku Plast – Box SA cały czas urozmaica portfolio oferowanego asortymentu. Wprowadzenie innowacyjnych technologii i nowej gałęzi produkcji poskutkowało m.in. zacieśnieniem współpracy z firmą Curver, której produkty wspólnie z produktami Plast-Box są oferowane w szerokim zakresie na Ukrainie oraz w pozostałych krajach Europy Wschodniej, oraz z firmą Bekuplast, jednym z europejskich liderów w produkcji skrzynek.

W I półroczu 2012 roku skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły 59.901 tys. złotych, zapewniając tym samym wzrost o 27,8 % w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

„Pomimo spowolnienia gospodarczego na rynkach firma Plast – Box SA świetnie sobie radzi, wciąż zdobywając nowych klientów, wchodząc w nowe segmenty, wprowadzając do oferty nowe produkty w ramach grupy wyrafinowanych wiader plastikowych. Dzięki temu wciąż rośniemy i poprawiamy wyniki ” – mówi Krzysztof Pióro Prezes spółki Plast – Box SA.

Produkty grupy kapitałowej Plast – Box SA w ponad sześćdziesięciu procentach trafiają do zagranicznych odbiorców. W I półroczu 2012 roku aż 32,8 % trafiło do państw Europy Zachodniej oraz 27,5 % do członków Unii Europejskiej. Szczególnie dużą dynamiką wzrostu sprzedaży odznaczały się takie kraje jak: Estonia z 56,8 % wzrostem wartości sprzedaży w stosunku do I półrocza 2011 roku, Francja z 50,7 % przyrostem, Wielka Brytania oraz Rosja. Szczególnym przedmiotem dumy w spółce jest eksport na trudny rynek Wielkiej Brytanii, generujący już 12,8 % udziału w strukturze sprzedaży zagranicznej spółki.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych