Karty lojalnościowe w rękach PKO BP

 

Programy lojalnościowe jako dodatkowa opcja dla pozyskania klientów.

Jeden z największych banków w Polsce podjął decyzję o zakupie 100% akcji polskiego start-upu technologicznego, jakim jest ZenCard. Wspomniana firma opracowała i stworzyła specjalną platformę, która umożliwia integrację programów lojalnościowych. Dzięki zdobyciu tak potężnego udziałowca jakim jest PKO BP, możliwości dalszego rozwoju takiego systemu są praktycznie nieograniczone.

Programy lojalnościowe już od dłuższego czasu są świetnym sposobem nie tylko na pozyskiwanie klientów, ale również utrzymywaniu przy sobie obecnych. Firma Zencard wiedziała o tym doskonale i wykorzystała potencjał, jakie posiadają właśnie narzędzia promocji sprzedaży. Zamiast nosić przy sobie dziesiątki kart lojalnościowych, można to mieć wszystko wirtualnie, na jednej karcie – najlepiej płatniczej.

Działanie całego systemu jest bardzo proste – klient na swojej karcie posiada zapisane informacje na temat programów lojalnościowych, w których uczestniczy. Kiedy dokonuje płatności w sklepie, w którego programie uczestniczy, to automatycznie zobaczy na wyświetlaczy terminala dodatkowe opcje, jakie oferuje dany program – może to być np. pytanie, czy chce skorzystać z rabatu.

Cały proces identyfikacji będzie odbywać się za pomocą karty płatniczej lub telefonu komórkowego, który również coraz częściej jest wykorzystywany do płatności mobilnych. Jeżeli chodzi o integrację z systemem od strony sklepu, to wystarczy jedynie wgrać dodatkowe oprogramowanie do terminala.

Trzeba przyznać, że całość prezentuje się bardzo ciekawie i wygodnie. ZenCard jest uważany na polskim rynku za cudowne dziecko branży technologicznej, co z pewnością pomogło im w starcie oraz rozwoju swojego mechanizmu. Zyskując tak silnego udziałowca jakim jest PKO BP można podejrzewać, że całkiem niedługo przejmą szturmem polski rynek, jeżeli chodzi o zarządzanie programami lojalnościowymi. Kilkuosobowy zespół otrzymał konkretne wsparcie, które powinno zaowocować istną rewolucją na polskim rynku programów lojalnościowych.

 

Źródło: Artykuł sponsorowany

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych