Nowa platforma on-line zapewnia blisko dwukrotny wzrost obrotów

Po uruchomieniu nowego, zintegrowanego portalu sprzedażowego www.topsecret.pl Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket, notuje dynamiczny wzrost obrotów strategicznego kanału e-commerce. Liczba wrześniowych zamówień w Polsce wzrosła o 95% r./r., dzięki zwiększeniu ruchu na stronie
o 45%. W październiku br. nowa platforma wystartuje na Ukrainie.

„Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowoczesny system i rozwiązania na naszej stronie www, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym
i wyzwaniom technologicznym.” – powiedział Grzegorz Lipnicki, Wiceprezes Zarządu Top Secret
Sp. z o.o.

Dzięki ulepszonym funkcjonalnościom i nowemu layoutowi liczba zamówień zrealizowanych we wrześniu w naszym kraju została w ujęciu r./r. niemal podwojona – wzrost o 95%. Zwiększenie ruchu na stronie wyniosło 45%, a dynamika konwersji na poziomie 135%. W skali całej Grupy Redan, sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęły sprzedaż na poziomie 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90% wzrost do września 2012 r. „Wysoka dynamika obrotów uzyskiwana w naszym kraju przy wykorzystaniu nowej platformy e-commerce, powoduje że nowy system będziemy systematycznie wdrażać też na innych rynkach. Jeszcze w tym miesiącu nowa platforma zacznie działać na Ukrainie.” – podkreślił Grzegorz Lipnicki.

Platforma sprzedażowa topsecret.pl to nie tylko sklep on-line. System, łączy efektywną sprzedaż
z cennymi poradami dla klientów i modowym wizerunkiem marek Top Secret, Troll i Drywash. Główne atuty strony to wysoka intuicyjność. Platforma pozwala na zaawansowane filtrowanie produktów i możliwość dostosowania oferty do konkretnego klienta na podstawie jego preferencji. Wykorzystanie opcji „social login”, z której korzysta już parę tysięcy fanów Top Secret, umożliwia szybkie logowanie się poprzez konto na facebooku, bez potrzeby zapamiętania loginu i hasła. Dla klientów zainteresowanych akcjami marketingowymi dostępne są indywidualne podstrony
z dokładnym opisem i regulaminem każdej promocji. Na podstronach poświeconych modzie znajdują się informacje o najnowszych liniach i ich inspiracjach wywodzących się z najnowszych trendów. Natomiast przykłady najnowszych stylizacji można oglądać na filmach znajdujących się w sekcji Top Secret TV. „W przyszłości poszerzone zostaną kolejne funkcjonalności, jak system rekomendacji umożliwiający dokonanie bardziej trafnego wyboru, poprzez doradztwo i propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych, czy integracja sprzedaży on-line ze sklepami tradycyjnymi. Wraz
z sukcesywnym wprowadzaniem nowych funkcji platformy, spodziewamy się kolejnych wzrostów sprzedaży on-line.” – powiedział Grzegorz Lipnicki.

Oferta e-sklepu, jest sukcesywnie poszerzana, m.in. o odzież dla dzieci, bieliznę, artykuły do dekoracji wnętrz. Wprowadzanie nowych marek i asortymentów umożliwia szerszy wybór, a tym samym zwiększenie koszyka zakupów, podobnie jak oferta outletowa marek modowych. Integracja programu Collection Club ze sklepem on-line, przyczynia się do zwiększenia efektu ROPO (Research Online Purchase Offline – to zjawisko polegające na poszukiwaniu w Internecie wyłącznie informacji,
a finalizowaniu zakupów w stacjonarnej sieci sprzedaży). Każdy zakup w sklepie tradycyjnym
i internetowym pozwala na zdobywanie punktów lojalnościowych, a później ich wymianę na rabaty. Dlatego też sklep on-line spełnia rolę gotowego narzędzia, służącego do budowania lojalności klientów.

***
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei
i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll
i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych