IKO w Multikinach i na krańcu świata

Od 20 września klienci, którzy za bilety w sieci kin Multikino zapłacą telefonem z aplikacją IKO, do każdego biletu otrzymają średni popcorn za darmo. W mediach rusza druga odsłona kampanii promującej płatności mobilne IKO i pierwsza z serii reklama pokazująca produkty, ktore można otworzyć przez przelew, bez wizyty w oddziale PKO Banku Polskiego. Tym razem na mityczny kraniec świata dociera Szymon i… ktoś jeszcze!

Wspólna promocja Multikina i PKO Banku Polskiego rozpocznie się 20 września i potrwa do 27 października br. Aby z niej skorzystać, należy mieć lub aktywować w tym czasie aplikację IKO, kupić bilet na dowolny seans w sieci kin Multikino w okresie promocji, płacąc za niego telefonem z aplikacją IKO. Każdy klient płacący w kasie kina aplikacją IKO otrzyma kupon na darmową porcję średniego popcornu.

W telewizji, radiu i Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa promująca płatności mobilne IKO. Biorą w niej udział Szymon Majewski, a także Maciej Kurzajewski, który w ramach programu „Biegajmy razem” prowadzonego przez PKO Bank Polski zamierza przebiec siedem maratonów na siedmiu kontynentach do końca 2013 roku.

W Programie “Biegajmy Razem” uczestniczy 250 pracownikow Banku. PKO Bank Polski jest również głównym partnerem największych polskich maratonów i biegów okolicznościowych jak Bieg Powstania Warszawskiego, Bieg Niepodległości, Bieg Konstytucji 3 Maja, Poznań Maraton im. Macieja Frankiewicza, Cracovia Maraton czy Wrocław Maraton.

– IKO jest bardzo prostym, wygodnym i nowoczesnym sposobem płatności. Aby to dobrze zaprezentować, zdecydowaliśmy się zaprosić ambasadora naszej akcji biegowej Maćka Kurzajewskiego do wspólnego wystąpienia z Szymonem Majewskim i pokazania, jak prosto i szybko działa IKO. IKO to nie tylko płatności w sieci sklepów tradycyjnych czy kinach, ale również płatności internetowe, wypłaty z bankomatu i przelewy przez telefon. IKO to jedna wygodna i szybka aplikacja służąca do płatności i bankowości mobilnej – mówi Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu w PKO Banku Polskim.

Kampania reklamowa promująca płatności mobilne IKO potrwa do 20 października. Pojawi się w głównych i specjalistycznych stacjach telewizyjnych, w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, w Internecie, a także w Multikinie przed seansami filmowymi. Za realizację działań offline odpowiadają DDB i Universal McCann, za realizację działań online OS3 i Value Media.

***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto Banku za I półrocze 2013 roku wyniósł 1,53 mld zł. Jest spółką krajową z największą wartością akcji w wolnym obrocie na GPW. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz czwarty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Jest Bankiem najczęściej wybieranym przez małe i średnie firmy, według badania Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz Warszawskiego Instytutu Bankowości. Raporty Roczne PKO Banku Polskiego są regularnie nagradzane przez Instytut Rachunkowości i Podatków w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego okazała się najcenniejsza w kategorii finanse – jej wartość wyceniono na 3,72 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych