Alior Sync najlepszym bankiem internetowym w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2013”

Alior Sync, wirtualny oddział Alior Banku, zajął I miejsce w kategorii „Bank Internetowy” oraz III miejsce w kategorii „Bankowość Mobilna” w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” przygotowanym przez redakcję tygodnika Newsweek oraz firmę badawczą Millward Brown. Wyniki rankingu potwierdzają, że zarówno klienci, jak i eksperci doceniają innowacyjne rozwiązania i wysoką jakość obsługi oferowane przez Bank.

W tegorocznej, 12. już edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, w kategorii „Bank
Internetowy” triumfował Alior Sync, pierwszy wirtualny bank nowej generacji, który zdeklasował konkurentów we wszystkich obszarach oceny. Alior Sync wyprzedził inne banki w zakresie szybkości i efektywności procedur otwierania i zamykania konta, dokonywania podstawowych operacji bankowych, czy komunikacji z klientem. Najwięcej punktów Alior Sync zdobył
za przyjazność, funkcjonalność i sprawność serwisu internetowego, a dodatkowe punkty otrzymał za innowacyjne usługi takie jak wirtualny oddział czy możliwość logowania za pomocą łączenia punktów, zamiast tradycyjnego loginu i hasła.

Alior Sync zajął także trzecie miejsce na podium w kategorii „Bankowość Mobilna”, w której oceniano przyjazność bankowych aplikacji mobilnych dla użytkownika, zwracając szczególną uwagę na łatwość nawigacji po serwisie, użyteczność oraz innowacyjność zastosowanych rozwiązań.

Alior Bank po raz kolejny potwierdził najwyższą jakość produktów i usług, skierowanych zarówno do osób wybierających bankowość tradycyjną, jak i klientów korzystających z bankowości internetowej i mobilnej. Naszą wizytówką niezmiennie jest najwyższa jakość obsługi w połączeniu
z innowacyjnymi usługami i produktami. – powiedział Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu Alior Banku

Alior Bank jest liderem innowacyjności zmian na polskim rynku bankowym. Wprowadzane nowatorskie rozwiązania takie jak: wirtualny Alior Sync, pierwszy bankowy Internetowy Kantor Walutowy, czy proces udzielania pożyczek całkowicie przez Internet, cieszą się dużą popularnością wśród klientów oraz zostały docenione przez ekspertów w kraju i zagranicą. Oprócz stale rozszerzanej oferty produktów i usług bankowych, Alior Bank gwarantuje najwyższą jakość obsługi, regularnie badając opinie oraz poziom satysfakcji klientów, a także monitorując pracę bankierów i konsultantów.

Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, największe ogólnopolskie badanie usług sektora bankowego, zostało przygotowane przez tygodnik Newsweek Polska wspólnie z pracownią badawczą Millward Brown. Badanie zostało oparte na metodzie Tajemniczego Klienta
i obejmowało wizyty audytorów w 360 placówkach bankowych, należących do największych banków detalicznych oraz kontakt z bankami przez Internet i telefon.

Alior Bank jest dynamicznie rozwijającym się bankiem uniwersalnym, liderem pod względem innowacyjności i liczby pozyskiwanych klientów. Działający od 2008 r. Alior Bank osiągnął swoją pozycję dzięki ofercie nowatorskich produktów i usług wyznaczających nowe standardy w polskiej bankowości. Oprócz stworzenia czwartej co do wielkości, bankowej sieci dystrybucji (blisko 800 placówek) Alior Bank wykorzystuje kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej bankowość internetową, bankowość mobilną, oraz centra obsługi telefonicznej. Uruchomiony w czerwcu 2012 r. wirtualny oddział Alior Banku działający pod marką Alior Sync, jest pierwszym w Polsce bankiem internetowym nowej generacji. W grudniu 2012 r. akcje Alior Banku zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych. Giełdowy debiut poprzedziła oferta publiczna o łącznej wartości 2,1 mld zł – była to największa oferta publiczna prywatnej spółki w ponad 21-letniej historii GPW. We wrześniu 2013 r. akcje Alior Banku znalazły się w indeksie WIG30.

Szczegółowe informacje o Alior Banku dostępne są na stronie www.aliorbank.pl

***

Kontakt dla mediów:
Julian Krzyżanowski, Rzecznik prasowy, Alior Bank – [email protected], kom 782 892 258
Dariusz Kozdra, United PR – [email protected], kom 600 200 538

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych