Santander Consumer Bank promuje lokaty na 24-miesiące.

 4,1% w skali roku na dwuletniej lokacie Direct+ założonej przez internet.
 Trzecia kampania z wykorzystaniem bolidu Formuły 1®.
 Fernando Alonso, kierowca zespołu Scuderia Ferrari sponsorowanego przez Grupę Santander, pojawi się w reklamie.

Santander Consumer Bank rozpoczął nową kampanię promującą depozyty. To już trzecia odsłona kampanii z hiszpańskim kierowcą i najbardziej utytułowanym zespołem Formuły 1® w tle. Tym razem Bank zachęca do założenia dwuletniego depozytu ze stałym oprocentowaniem nominalnym 4% w skali roku. Klienci, którzy zdecydują się założyć lokatę Direct+ Internet za pośrednictwem internetu, mogą liczyć na podwyższenie oprocentowania do poziomu 4,1% w skali roku. To zdecydowanie więcej, niż średnie oprocentowanie dla lokat zakładanych na 24 miesiące. Jak podaje firma doradcza Expander (ranking lokat z dnia 22 lipca 2013 r.), średnie oprocentowanie dwuletnich depozytów w lipcu br. kształtowało się na poziomie 2,69%.

– Lokaty Santander Consumer Banku są jednymi z najlepiej oprocentowanych lokat na naszym rynku. Dodatkowo klienci Banku mogą spodziewać się wysokiego oprocentowania w stałej ofercie. W obecnej sytuacji rynkowej, biorąc pod uwagę bardzo niską inflację, lokaty w naszym Banku posiadają nie tylko wysokie oprocentowanie nominalne, ale również realne – mówi Agnieszka Zadroga, Starszy Menadżer ds. Depozytów Detalicznych.
Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ wynosi 1 000 zł, a Direct+ 5 000 zł (tabela oprocentowania z 10 lipca 2013 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty, a jej założenie nie wiąże się żadnymi dodatkowymi warunkami. Od 5 sierpnia br. nowa oferta jest promowana w ramach kampanii telewizyjnej. Spoty reklamowe będą emitowane na antenie 54 programów informacyjnych oraz tematycznych, w tym m.in. TVN 24, Polsat News, Canal+ Sport i Polsat Sport. Działania wspierające będą prowadzone również w Internecie, w tym w TVN Player oraz na You Tube.
Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w 230 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Centre i Internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.
Logo F1 FORMUŁA 1, F1, FORMUŁA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i znaki powiązane są zastrzeżonymi znakami należącymi do Formula One group company. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, pożyczki gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć blisko 230 oddziałów detalicznych oraz 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.
Banco Santander (SAN.MC, STD.N, BNC.LN) jest detalicznym bankiem komercyjnym, z siedzibą w Hiszpanii, obecnym na 10 głównych rynkach. Santander jest największym bankiem w strefie euro pod względem kapitalizacji rynkowej. Został założony w 1857 r. Na koniec czerwca 2013 r. Santander miał 1 342 miliardy zarządzanych środków, 102 miliony klientów, 14 680 oddziałów – więcej niż jakikolwiek inny bank międzynarodowy – i zatrudniał 186 785 pracowników. Jest największą grupą finansową w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Zajmuje również znaczącą pozycję w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemczech, Polsce i północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych. W pierwszej połowie 2013 roku Santander odnotował 2,255 miliarda euro zysku przypisanego, o 29% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych