Idealne połączenie – konto Nordea Ulubione wraz z Lokatą Dynamiczną

W połowie czerwca rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa konta Nordea Ulubione. Kolejną jej odsłoną jest promocja atrakcyjnej Lokaty Dynamicznej banku Nordea.

Konto Nordea Ulubione to najnowsze rozwiązanie banku Nordea w dziedzinie kont osobistych. Wyróżnikiem oferty jest darmowe prowadzenie konta, bezpłatna karta płatnicza wraz z darmowymi wypłatami gotówki w kraju i za granicą (w PLN i EUR), a także bezpłatne przelewy krajowe zlecane w Internecie. Z oferty można korzystać bez konieczności deklarowania regularnych wpływów. Proces otwarcia konta Nordea Ulubione przebiega całkowicie „online”. Skorzystanie z oferty potwierdzane jest przez Klienta za pomocą przelewu internetowego z innego banku. Umowa przesyłana jest do Klienta w formie elektronicznej, a wszystkie dane do logowania przekazywane wysyłane są e-mailem i SMS-em.

Dla Klientów posiadających wolne środki finansowe Bank Nordea przygotował propozycję Lokaty Dynamicznej. Jest to depozyt bankowy, którego oprocentowanie rośnie wraz z początkiem każdego kolejnego miesiąca. Lokata zakładana jest na okres dwunastu miesięcy z możliwością wcześniejszego zakończenia bez utraty całości wypracowanych odsetek. Oprocentowanie wynosi 2,2% w pierwszym miesiącu trwania lokaty i, wzrastając z miesiąca na miesiąc, osiąga 6% w ostatnim. Bank nie ogranicza liczby otwartych lokat, a minimalną kwotą depozytu jest 500zł.

„Naszym priorytetem jest zapewnienie rozwiązań, które będą mogły spełnić oczekiwania w szerokiej perspektywie. Klienci poszukują atrakcyjnych ofert i dlatego zachęcamy nie tylko do korzystania z konta osobistego, ale również do uzyskania korzyści z wysokooprocentowanych lokat. Odpowiedzią naszego banku na oczekiwania Klientów jest konto Nordea Ulubione i Lokata Dynamiczna” – mówi Tomasz Jakubowski, Dyrektor Departamentu Produktów Bankowych.

Kampania skierowana jest do osób zainteresowanych deponowaniem środków oraz posiadaniem bezpłatnego konta. Odbiorcami przekazu są użytkownicy Internetu, mieszkańcy aglomeracji oraz terenów im przyległych. Działania prowadzone są na wybranych portalach internetowych, wsparte aktywnością w wyszukiwarce Google i na Facebooku. Na potrzeby kampanii przygotowano także dedykowany mikroserwis pod adresem www.ulubione.nordea.pl. Wsparciem są standardowe materiały BTL. Kampania została przygotowana przez agencję GoldenSubmarine, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy HavasMedia. W ramach kampanii prowadzona jest również komunikacja na portalu społecznościowym Facebook.

Więcej informacji:
Joanna Krawczyk-Golba tel. +48 58 669 12 36
Sławomir Ronkowski – Dyrektor tel. +48 58 669 12 32
Departament Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych