Obligacje PKN ORLEN S.A. dostępne w Domu Maklerskim PKO Banku Polskiego

W sieci ponad tysiąca placówek oferujących usługi Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego lub wygodnie poprzez kanały internetowe można wziąć udział w ofercie publicznej obligacji emitowanych przez Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A, korzystając jednocześnie z promocji: braku opłaty za prowadzenie rachunku inwestycyjnego w 2013 r. – dla rachunków otwartych w trakcie oferty oraz braku prowizji przy zapisie.

Najszybciej i najwygodniej zapis na obligacje PKN ORLEN S.A. złożyć można korzystając z kanałów elektronicznych tj. aplikacji Supermakler, serwisu iPKO oraz Inteligo.

Zapisy na oferowane 4-letnie obligacje serii A, o terminie wykupu 28 maja 2017 r. można składać do 14 czerwca 2013 r. (termin może jednak ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego objęcia wszystkich obligacji danej serii).

Uprawnionymi do składania zapisów na obligacje naftowej spółki są: osoby fizyczne oraz firmy inwestycyjne zarządzające portfelami działające na zlecenie osób fizycznych, a także stowarzyszenia, spółdzielnie, jednostki samorządu terytorialnego i inne organizacje społeczne i zawodowe oraz fundacje wpisane do rejestru sądowego, a w przypadku nierezydentów, również wpisane do innego rejestru urzędowego.

Inwestor ma prawo złożyć więcej niż jeden zapis. Liczba obligacji oferowanych, którą może obejmować zapis złożony przez jednego inwestora, nie może być mniejsza niż 1 obligacja ani większa niż maksymalna liczba obligacji oferowanych w danej serii (dla serii A jest to 2.000.000 szt. obligacji).

Cena nominalna wynosi 100 zł, zaś cena emisyjna jednej obligacji zależy od dnia, w którym składany jest zapis.

Szczegółowe informacje o ofercie, liście placówek oraz cenie emisyjnej znaleźć można m.in. na stronie internetowej www.dm.pkobp.pl oraz www.orlen.pl

Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest współoferującym obligacje PKN ORLEN S.A.

***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za I kwartał 2013 roku wyniósł 781,4 mln zł. Jest spółką krajową z największą wartością akcji w wolnym obrocie na GPW. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport Roczny PKO Banku Polskiego za 2011 rok Nagrodą Główną w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank zwyciężył w tej kategorii już drugi rok z rzędu. PKO Bank Polski otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu 50 największych banków w Polsce 2012 branżowego miesięcznika „Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo „Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za Najwyższą efektywność w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego okazała się najcenniejsza w kategorii finanse – jej wartość wyceniono na 3,72 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu 100 najcenniejszych firm „Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która nagrodziła Bank oraz Inteligo Financial Services statuetką Dobroczyńcy Roku 2010 oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych