Getin Bank zachęca Klientów do przeprowadzenia castingu na najbardziej atrakcyjną lokatę, organizując wybory na „najlepszego Piotra Fronczewskiego”

Getin Bank inspiruje Klientów do poszukiwania najbardziej efektywnych sposobów na oszczędzanie, wprowadzając wyjątkowo korzystną lokatę
z oprocentowaniem 6,6%. Motywem przewodnim komunikacji towarzyszącej produktowi jest casting – na najbardziej atrakcyjną lokatę, a w reklamie
– na „najlepszego Piotra Fronczewskiego”. Nowej ofercie towarzyszyć będzie kampania telewizyjna prowadzona przez bank
do końca września. Spot reklamowy przygotowała agencja kreatywna Bardzo. Media zaplanował
i kupił dom mediowy Media Vest, w działania PR zaangażowana jest agencja Rc2.

 

Getin Bank konsekwentnie zachęca Klientów do aktywnego poszukiwania najlepszych lokat. Wielu z nas nie pamięta nawet jak oprocentowane są nasze pieniądze. Tymczasem często wystarczy porównać oferty zaledwie kilku banków,
by zobaczyć, że moglibyśmy zyskać znaczenie więcej. Getin Bank inspiruje Klientów do przeniesienia swoich oszczędności niezwykle atrakcyjną, sześciomiesięczną lokatą z oprocentowaniem 6,6%. Z propozycji, można skorzystać już od
kwoty 500 zł.

 

Nowy depozyt w ofercie Getin Banku będzie promowany miesięczną kampanią telewizyjną. Spot przedstawia „casting na Piotra Fronczewskiego” pokazując, że Bank potrafi wybrać najlepszego odtwórcę reklamy jednocześnie zachęcając Klientów do wyboru najbardziej korzystnej lokaty. Dzięki temu w zabawny sposób pokazano, że na rynku jest wiele ofert, które wydają się podobne, ale po sprawdzeniu widzimy, iż tylko kilka z nich jest naprawdę wartych zainteresowania.
„Koncepcja kreatywna w metaforyczny sposób zachęca do sprawdzenia oprocentowania lokat, które już posiadamy. Może się okazać, że propozycja, z której korzystamy, nie jest najlepszą na rynku. Zachęcamy Klientów, by wybrali spośród najbardziej korzystnych ofert, jak wprowadzona przez Getin Bank lokata
z oprocentowaniem 6,6%.”
mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu w Getin Noble Banku.

 

Kampanię promuje spot reklamowy z charakterystycznym dla Getin Banku udziałem Piotra Fronczewskiego. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Bardzo. Kampania telewizyjna będzie obecna w TVP, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a w działania PR zaangażowana jest agencja Rc2.

 

 

METRYCZKA SPOTU:

Hasło reklamowe: Lokata na 6 miesięcy 6,6%
Klient: Getin Noble Bank SA
Agencja: Bardzo
Branża: finansowa
Typ kampanii: produktowa
Termin: 10/09-30/09
Dom mediowe: Media Vest
Dom produkcyjny: Garaż Miejsce Filmowe
Manager projektu: Natalia Załęcka
Art director: Wiktor Pietrzak
Copywriter: Hubert Stadnicki, Ania Kowalczyk-Nowak
Account: Paulina Górniewicz
Scenariusz: Hubert Stadnicki, Ania Kowalczyk-Nowak
Reżyseria: Marcin Serafin
Zdjęcia: Maciek Majchrzak
Montaż: Mateusz Rybka
Operator: Bartosz Lis

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych