BGŻOptima o miłości do oszczędności

Bank BGŻOptima podnosi oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. W ramach promocji, która potrwa do 17 czerwca, nowe środki do kwoty 40 tys. zł będą oprocentowane na 3,5 proc. w skali roku. Promocję konta wesprze kampania reklamowa, w której ponownie pojawią się Optymianie – brand heroes marki. W spotach emitowanych w największych stacjach radiowych oraz w Internecie będą opowiadać o…. miłości.
„Bank cię kocha wysokim procentem” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej BGŻOptima. Bank będzie nim promować warunki oferowane na koncie oszczędnościowym. W czasie promocji nowe wpływy na konta oszczędnościowe klientów będą oprocentowane na 3,5 proc. w skali roku do kwoty 40 tys. zł. W spotach radiowych i w reklamach, które pojawią się na największych portalach internetowych wystąpią Optymianie. Tym razem bohaterowie reklam BGŻOptima, którzy przybyli z bezkresu Internetu z misją oszczędzania pojawiają się w nowym składzie, z Optymianką.
– Kampania ma za zadanie zachęcać do pomnażania oszczędności na naszym koncie, ale również budować rozpoznawalność marki BGŻOptima jako specjalisty od oszczędzania, który dba o dobrobyt swoich klientów – mówi Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu Banku BGŻOptima. – Stawiamy na nasz najbardziej rozpoznawalny i atrakcyjny produkt – konto oszczędnościowe, które od lat jest jednym z najlepszych tego typu produktów na rynku – mówi Kozłowski.
Obok konkurencyjnego oprocentowania konto oszczędnościowe BGŻOptima wyróżnia brak jakichkolwiek opłat, w tym nieograniczona liczba bezpłatnych przelewów z konta i na konto w miesiącu.
Z oprocentowaniem na poziomie 3,5 proc. dla nowych środków do 40 tys. zł. konto oszczędnościowe BGŻOptima należy obecnie do najlepszych ofert dostępnych na rynku. Na takie oprocentowanie mogą liczyć zarówno aktualni, jak i nowi klienci, którzy od 18 marca zasilą swój Rachunek Główny w BGŻOptima nowymi środkami do wysokości 40 tys. zł. Bank oferuje również atrakcyjne warunki na pozostałe zdeponowane środki. Dla salda o wysokości co najmniej 100 tys. zł oprocentowanie wynosi 3 proc. w skali roku. Ponieważ do tego salda wliczają się również nowe środki, klienci którzy po zasileniu konta przekroczą 100 tys. zł oszczędności zyskają „podwójnie” – nowe środki do kwoty 40 tys. zł będą oprocentowane na 3,5 proc., pozostałe na 3 proc. Dla salda poniżej 100 tys. zł oprocentowanie wynosi 2,5 proc. w skali roku.
Promocja startuje 18 marca i potrwa do 17 czerwca 2014r.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych