Rzecznik Klienta w PKO Banku Polskim już w styczniu

Jako jeden z nielicznych w polskim sektorze bankowym, PKO Bank Polski zdecydował o powołaniu stanowiska Rzecznika Klientów. Od 1 stycznia 2014 roku będzie do dyspozycji klientów.

Satysfakcja klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji to jeden z najważniejszych celów Banku. Jego realizacji służy zarówno doskonalenie oferty produktowej, jak i ciągła poprawa jakości świadczonych usług. Aby usprawnić proces zmian w tych obszarach, które dotąd nie spełniają oczekiwań, Bank powołał instytucję Rzecznika Klientów. Jego główne zadanie to rozpatrywanie wniosków klientów niezadowolonych ze sposobu załatwienia ich reklamacji i skarg przez Bank.

– Opinie naszych klientów stanowią dla nas bardzo cenne źródło informacji. Dzięki niemu z każdym dniem stajemy się lepszym bankiem. Wszystkie sprawy rozpatrzymy z największą starannością, wnikliwie i w możliwie najkrótszym terminie – mówi Monika Poncyliusz, Rzecznik Klienta PKO Banku Polskiego.

Rzecznik będzie starał się przede wszystkim ułatwić klientom kontakt z Bankiem oraz rozpatrywał odwołania od przekazanych odpowiedzi na skargi i wnioski, udzielonych przez inne jednostki organizacyjne. Do pomocy ma biuro, do którego zadań należy m.in. przygotowywanie, na podstawie rozpatrywanych zgłoszeń, propozycji modyfikacji oferty produktowej i usprawnień w funkcjonowaniu Banku.

Aby uzyskać pomoc Rzecznika, konieczne będzie przesłanie w formie pisemnej odwołania od decyzji ze wskazaniem okoliczności sprawy i oczekiwanego od Banku rozwiązania. Korespondencję będzie można kierować pod adres e-mail oraz pocztą tradycyjną. Uruchomiona zostanie również specjalna zakładka na stronie internetowej Banku, gdzie klienci znajdą wszystkie niezbędne informacje.

Jak dotychczas, w pierwszej kolejności klienci Banku powinni zgłaszać reklamacje i skargi w formie pisemnej – osobiście w oddziałach, faksem, drogą pocztową lub elektroniczną oraz ustnie w rozmowie bezpośredniej lub telefonicznej z pracownikiem Banku, jak również poprzez formularz w serwisie bankowości elektronicznej iPKO lub iPKO Biznes. Więcej na stronie www.pkobp.pl/bip/zglaszanie-reklamacji/

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych