Credit Agricole stawia na system poleceń

Credit Agricole – jako jedyny w Polsce – proponuje Limit Remontowy – innowacyjną formę finansowania wydatków związanych z remontem. Teraz do skorzystania z niej będą zachęcać także Ambasadorowie produktu.

Klientom, dokonującym zakupów na rynku remontowo-budowalnym, przychodzi się zmierzyć z szeregiem pytań: począwszy od tego, jaki materiał powinni zastosować, przez wybór technologii wykonania, na miejscu zakupu skończywszy. Analizy przeprowadzone przez Credit Agricole Bank Polska pokazują, że pierwszym źródłem informacji, z którego korzystają osoby budujące dom lub remontujące mieszkanie, są wykonawcy z branży budowlanej. To w głównej mierze na podstawie ich rekomendacji klienci podejmują decyzje zakupowe. Dlatego też bank postanowił do promocji Limitu Remontowego – produktu, który powstał z myślą o zaspokojeniu potrzeb finansowych związanych z budową oraz remontem – wykorzystać system poleceń.

W tym celu bank organizuje konkurs, do udziału w którym zaprasza wykonawców z branży budowlanej (np. dekarzy, instalatorów, hydraulików, kafelkarzy), ale także osoby niezwiązane
z branżą budowlaną. Konkurs polega na zrealizowaniu jak największej liczby skutecznych poleceń Limitu Remontowego. Co miesiąc osoby, które najskuteczniej będą promować produkt, otrzymają od Credit Agricole 100 zł za każde skuteczne polecenie. Zebrana kwota zasili kartę prepaid, jaką przekaże im bank. W poszczególnych miesiącach liczba miejsc premiowanych się różni. W lutym nagrody otrzymają zdobywcy 40 pierwszych miejsc w rankingu, w marcu i kwietniu 60, w maju 100, czerwcu 110, natomiast w lipcu i sierpniu aż 120. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest stronie www.limit-remontowy.pl/ambasador.

Limit Remontowy umożliwia klientowi sfinansowanie zakupu zarówno materiałów budowlanych, artykułów wykończenia i wyposażenia wnętrz, elewacji, ogrodzenia, jak również prac architektonicznych, remontowych, czy instalacyjno-montażowych. Produkt łączy w sobie zalety systemów ratalnych – prostego w obsłudze kredytu ratalnego z niezależnością, jaką oferuje limit
w koncie, czy też karta kredytowa. Produkt dzieli się na dwa okresy. Pierwszy to okres transakcyjny, trwający maksymalnie 6 miesięcy, podczas których klient może robić zakupy w ramach przyznanego mu Limitu. W tym czasie spłaca jedynie odsetki od wykorzystanej kwoty. Co miesiąc otrzymuje wyciąg z informacją o bieżącym zadłużeniu i kwocie do spłaty. W okresie transakcyjnym oprocentowanie wynosi 14,99 proc. Dopiero po upływie 180 dni, bądź przed upływem tego czasu, lecz po złożeniu deklaracji klienta o chęci rozpoczęcia spłaty Limitu, zadłużenie rozkładane jest na raty i rozpoczyna się okres ratalny. Kredytobiorca sam decyduje, w którym momencie przechodzi na plan ratalny, i z jaką wielkością zadłużenia. Może on np. po zakończeniu okresu transakcyjnego spłacić część zadłużenia, żeby tylko część kwoty spłacać w planie ratalnym. Ponadto, po przejściu na plan ratalny, otrzymuje obniżone oprocentowanie o 5 punktów procentowych w porównaniu do oprocentowania w trakcie fazy transakcyjnej, a zatem wyniesie ono 9,99 proc. Klient ma możliwość wzięcia Limitu na kwotę od 10 do 80 tysięcy złotych i rozłożenia spłaty nawet na 96 rat.

Produkt jest łatwo dostępny – formalności są ograniczone do minimum. Bank wymaga jedynie poświadczenia wysokości i źródła dochodu oraz dokonania pierwszego zakupu w momencie podpisywania umowy o Limit. Jego zaletą jest również dostępność. Klient podpisuje umowę o Limit Remontowy w sklepie danego partnera biznesowego, ale dokonuje zakupów nie tylko u niego, lecz także u pozostałych, z którymi współpracuje bank. Ich lista dostępna jest na stronie www.limit-remontowy.pl.

Dodatkowych informacji udzielają:

Izabela Mościcka, dyrektor departamentu Public Relations, [email protected], 71 377 83 55

Olga Wieszczek, starszy specjalista ds. Public Relations, [email protected], 71 377 80 14

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych