Internauci po raz kolejny doceniają Bank Millennium

Na potrzeby rankingu oceniono blisko 100 tys. wypowiedzi zamieszczonych w 2012 roku na portalach internetowych, w tym społecznościowych; wpisy na forach i mikroblogach oraz komentarze pod artykułami prasowymi. Autorzy rankingu podkreślają, iż jako jeden z nielicznych, Bank Millennium odnotował przewagę komentarzy pozytywnych na temat obsługi. Internauci doceniali również konta Banku Millennium, jednak najczęściej, podobnie jak w poprzednim roku, wypowiadali się na temat kredytu hipotecznego.

Wynik rankingu jest dla nas miłą wiadomością, gdyż dowodzi, że nasze starania o poprawę jakości, które prowadzimy od ponad 2 lat, są zauważalne i przynoszą oczekiwane rezultaty. Nie ma innego tak dobrego miernika skuteczności tych działań jak zadowolenie Klienta, wyrażane spontanicznie i dobrowolnie w postaci komentarzy i opinii w Internecie – Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości.

Wynik rankingu jest kolejnym sukcesem Banku Millennium w staraniach o jak najlepszą jakość obsługi.

W lipcu 2012 r. Bank Millennium po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w kategorii „Najlepszy bank internetowy dla klientów indywidualnych w Polsce” oraz „Bank oferujący najlepszą internetową obsługę lokat, kredytów i inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej”. Nagrody zostały przyznane przez niezależny magazyn finansowy Global Finance. Wyróżnienia te są uznanym znakiem najwyższej jakości usług bankowych.

We wrześniu 2012 r. bank znalazł się w gronie „Banków na Medal” tygodnika „Wprost” – najlepiej ocenionych instytucji w Programie Jakość Obsługi, w którym wzięli udział sami klienci. Bank Millennium był jednym z 5 banków, które otrzymały ponadprzeciętne oceny klientów oraz znalazł się w grupie instytucji, których oferta w ciągu ostatnich lat najbardziej się poprawiła.

Również we wrześniu 2012 r. Bank Millennium został uznany za najlepszy i najbardziej przyjazny bank internetowy w Polsce w prestiżowym rankingu “Przyjazny Bank Newsweeka”. W rankingu generalnym “Bank Przyjazny – Klient Indywidualny”, oceniającym poziom usług dla klientów indywidualnych, Bank Millennium został sklasyfikowany na 2 miejscu.

Leave a Reply

QR Code Business Card statystyki odwiedzin stron internetowych